ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Άγριο επεισόδιο ξυλοδαρμού μεταξύ ανηλίκων στην Εύβοια

Σύμφωνα με άρθρο του newsbomb, το απόγευμα της περασμένης Παρασκευής στο γήπεδο μπάσκετ Τριάδας στην Εύβοια, υπήρξε περιστατικό ξυλοδαρμού μεταξύ ανηλίκων.

Με βάση καταγγελία πολίτη, 2 ομάδες 13 χρονών ξεκίνησαν να βιαιοπραγούν μεταξύ τους σε άσχημο βαθμό, με τους γύρω να καταγράφουν με τα κινητά τους το επεισόδιο και καθώς κανείς δεν προσπαθούσε να τους χωρίσει, μπήκε στη μέση ο ίδιος και δέχθηκε απειλές και βρισιές από τους ανήλικους, ώσπου και κάλεσε την αστυνομία.
Οι παρόντες στο περιστατικό, είπαν ότι τέτοιες εικόνες έχουν συχνά στο σημείο, καθώς εύκολα οι νεαροί βιαιοπραγούν μεταξύ τους με πρόσχημα "το παιχνίδι".

Η κατάσταση ήταν τόσο άγρια όπου ο ίδιος πολίτης, αναφέρει πως ένα από τα παιδιά κόντεψε «να μείνει στον τόπο».
Εσπευσμένα επενέβη η αστυνομία και η κατάσταση τέθηκε υπό έλεγχο.
 

Όλοι μας λίγο πολύ, στα νιάτα μας, που βράζει το αίμα μας, έχουμε ρίξει αν μη τι άλλο μια σμπρωξιά, ένα κάτι επιθετικότητας. Και είναι αλήθεια πως τους "καλύτερους" καυγάδες, τους κάναμε επάνω στο παιχνίδι. Απευθυνόμαστε τουλάχιστον σε όσους είναι πάνω από 25 ετών, καθώς η μεταγενέστερη γενεά είναι - όπως λένε και οι φίλοι μας οι ξένοι - η snowflake γενιά. Η υπέρ - ευαίσθητη γενιά. Η γενιά του pride και του εθνομηδενισμού.
Κάποιες φορές μπορεί και να σχίζαμε τα χείλια μας, τις μπλούζες μας. 

Στην επέμβαση ενήλικα ωστόσο, ήμασταν "σούζα" και "σιωπή". Και τα "βρίσκαμε" με το στανιό, ζητώντας αμφότεροι συγγνώμη. 

(Είναι δεδομένο πως κάθε μορφή βίας είναι καταδικαστέα, ιδίως εάν βάλλει κατά της ανθρώπινης ζωής.)

Δεν είναι τόσο το "άγριος ξυλοδαρμός μεταξύ ανηλίκων" που προξενεί το σοκ στον μέσο πολίτη. Δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά ή η πρώτη γενιά που παιδιά καυγαδίζουν και παίζουν "κλωτσομπούνια". Το σοκ υφίσταται από την ειδοποιό διαφορά μεταξύ των γενεών.
Πλέον δεν καυγαδίζουν λόγω "πάθους" και αδρεναλίνης από το παιχνίδι, όπως κάναμε (κάποιοι τουλάχιστον) παλαιότεροι.
Δυστυχώς τα νέα παιδιά έχουν μένος και θυμό, μη διαχειρίσιμα και ο σκοπός δεν είναι το "ποιος θα φανεί πιο δυνατός", αλλά το να κάνουν ουσιαστικό κακό σε αυτόν που χτυπούν.

Τι μπορεί να φταίει; 

Μήπως φταίνε τα μουσικά είδωλα που έχουν;

Μήπως φταίνε οι εικόνες που έχουν στην καθημερινότητά τους από τα μ.μ.ε, τα pc ή console games και το διαδίκτυο;

Μήπως φταίνε οι γονείς που δεν έχουν τον χρόνο να ασχοληθούν με τα παιδιά τους, γιατί πρέπει να δουλεύουν για να μπορούν να τα συντηρούν;

Βρε μπας και φταίει ότι στο σχολειό δεν τους μαθαίνουν τρόπους κοινωνικής συμπεριφοράς; 

Ή μήπως ότι δεν τα ξημεροβραδιάζουν σε παιδοψυχολόγους; 

Ή μήπως το στραβό το ριζικό μας;

Ίσως γιατί είναι ανάδρομος ο Ερμής.


Έχουμε αναφερθεί και σε άλλα άρθρα του blog μας, στο ότι τα πάντα καταλήγουν να είναι θέμα πολιτείας.

Σε μια πολιτεία στην οποία οι νευραλγικοί τομείς είναι εξυγειασμένοι και λειτουργικοί στην απόλυτη ακρίβεια και η οποία είναι εγκαθιδρυμένη με βασικό θεμέλιο το αξιακό της σύστημα, δηλαδή τα πάντα λειτουργούν με τις αξίες και τις αρχές της, λογικό και μοναδικό επόμενο είναι και οι πολίτες της - από τον νεαρότερο, στον γηραιότερο - να είναι ευδαίμονες και σε θέση να απολαμβάνουν το βίο τους μέσα σε αυτή.

Ο εθνικός πολιτικός φορέας "Ελλήνων Συνέλευσις" έχει ήδη από το 2015 κατατεθειμένο στον Άρειο Πάγο με αρ.πρ. 6199/4.9.2015, το πρόγραμμα δεσμευτικού χαρακτήρα, που θα εκτελεστεί κατά την διακυβέρνησή του και το οποίο είναι στην ουσία η γραπτή αποτύπωση του τι συνθήκες θα επικρατούν σε κάθε νευραλγικό τομέα της πολιτείας, το σχηματισμό των απαραίτητων επιτροπών, καθώς και τα χρηματοοικονομικά εργαλεία από τα οποία θα προκύψει η χρηματοδότηση για την υλοποίηση των έργων.

Οι μητέρες, θα απολαμβάνουν τα παιδιά τους καθώς θα είναι διασφαλισμένες από την πολιτεία, χωρίς να χρειάζεται να εργάζονται τα πρώτα χρόνια που τα μεγαλώνουν.
Αυτομάτως λοιπόν, θα βρίσκονται πιο κοντά τους, οπότε και η φτηνή και άτοπη "δικαιολογία" του τύπου "καλά γονείς δεν έχεις να σου μάθουν τρόπους;" θα διαγραφεί από το λεξιλόγιό μας.
Και εφόσον η πολιτεία θα έχει κοινό αξιακό σύστημα για όλους, οι "τρόποι" που θα μαθαίνουν οι γονείς στα παιδιά τους, θα είναι κοινοί για όλους.

Ως προς τον άξονα της παιδείας, στις προγραμματικές δηλώσεις του πολιτικού φορέα, στο κεφάλαιο Γ' και την παράγραφο 1.0 αναφέρει τα εξής :

"1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ

Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας."

Αυτά που σου παραθέσαμε από τις προγραμματικές δηλώσεις του εθνικού πολιτικού φορέα "Ελλήνων Συνέλευσις", είναι μόνο μια τόση δα "γεύση", από την Ελλήνων Πολιτεία.
Τι λες; Πάμε να την εγκαθιδρύσουμε; ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

Αναστασία Ιακώβου


ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ 

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΎΝ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΩΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ!

ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ, Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ, Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ!

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ!

Ε.ΣΥ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6980036798

Email: esy.lavriou@gmail.com

 

 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια