ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Μήπως πέσαν οι ...μάσκες;


Στην επικαιρότητα, το καυτό θέμα του «ξεκουκουλώματος» και της αποθέωσης πολλών «καλλιτεχνών» και παραγόντων του χώρου του θεάτρου, με βαρβάτα ονόματα γνωστών και καταξιωμένων, σε σχέση με σεξουαλικές παρενοχλήσεις, βιασμούς (ψυχικών και σωματικών), παιδεραστίας, άσκησης σωματικής βίας και ποιος ξέρει πόσων άλλων αισχών.

Για άλλη μια φορά, η πολιτεία της Ελλάδος (οι πολίτες δηλαδή) χωρίστηκε σε 2 (3 με τους ουδέτερους) στρατόπεδα και αυτό είναι η εικόνα που έχουμε από τα κοινωνικά δίκτυα.
Οι #
metoo και οι #γιατί_τώρα;
Θεωρώ δεδομένο ότι οι #γιατί_τώρα;, χωρίζονται και σε υποστρατόπεδα. Οι «σίγουρα κρύβονται συμφέροντα από πίσω», οι «τώρα το θυμήθηκαν», οι «τα ‘θελε ο κ…ς τους» και οι «όταν τα ανεχόντουσαν δεν ήταν παρενόχληση, ήταν πορνεία».

Για τους #
metoo, δεν έχω να πω και πολλά καθώς συντάσσομαι μεν με τον σκοπό του αγώνα αυτού, χωρίς ωστόσο να ταμπελοποιούμαι σε ένα κίνημα. Είμαι #metoo, πολύ πριν συμβούν όλα αυτά.
Για τους #γιατί_τώρα;, θέλω να δώσω τις εξής απαντήσεις.

Αδελφέ μου, συμφωνώ μαζί σου, σίγουρα κρύβονται συμφέροντα από πίσω, ωστόσο δεν αναιρεί τη σημαντικότητα του αγώνα, γιατί όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός «κάλλιο αργά, παρά ποτέ».

Το πότε το θυμήθηκαν και αν το θυμούνται όλη τη ζωή τους μετά το κάθε περιστατικό, είναι κάτι που δεν το γνωρίζεις. Πολλές φορές ο άνθρωπος, ενώ έχει την ανάγκη να επικοινωνήσει αυτά που τον πνίγουν, ντρέπεται, φοβάται την κοινωνική κατακραυγή, νιώθει υπόλογος για ό,τι συνέβη σε βάρος του και τελικά το βάζει στο κουτί της Πανδώρας στο πίσω μέρος του μυαλού του για να μπορέσει να επιβιώσει με μια υποκριτική αξιοπρέπεια. Το ότι επιτέλους τα επικοινωνούν δεν πρέπει να είναι κατακριτέο, αλλά επιβραβεύσιμο. Όπως επιβραβεύεις έναν αλκοολικό ή τοξικομανή ο οποίος νίκησε την εξάρτησή του και επανέρχεται στην κοινωνική ζωή της πολιτείας.

Όσο δε για το πόσο τα ήθελε ο κ…ς τους, λυπάμαι ειλικρινώς ακόμη και για την ύπαρξη αυτής της σκέψης.
Δεν έχουν όλοι τη δύναμη να πουν όχι σε αυτόν που υπερισχύει λόγω θέσης – και όχι μόνο – την ώρα που πρέπει.
Βασανίζονται για την υπόλοιπη ζωή τους για το γιατί δεν είπαν όχι; Γιατί ανέχτηκαν; Γιατί συμφώνησαν; Με ποιον τρόπο προκάλεσαν;

Και τέλος όσον αφορά την «πορνεία», ακόμα και το να εξαναγκάζεσαι λόγω των όποιων συνθηκών να επιτρέψεις τέτοιες συμπεριφορές σε βάρος σου, συνδέεται με το συνολικό αρρωστημένο περιβάλλον που ζούμε.

Καταντήσαν την πορνεία στη ζωή μας, λογική συνέπεια για να επιβιώσουμε στο αντιανθρώπινο κοινωνικό μας σύνολο.
Μη μιλήσεις, γιατί θα απολυθείς. Μη μιλήσεις, γιατί θα σε σπάσουν στο ξύλο. Μη μιλήσεις, γιατί θα βλάψουν τους δικούς σου. Μη μιλήσεις, γιατί θα σε δολοφονήσουν. Μη μιλήσεις, γιατί θα σε εξαφανίσουν. Μη μιλήσεις, γιατί θα το γυρίσουν εναντίον σου. Μη μιλήσεις, γιατί θα σε λοιδορήσουν. Γενικά μη μιλάς, γιατί θα σε καταστρέψουν.

Όχι συμπολίτη μου. Μίλα. Φώναξε για το άδικο. Διεκδίκησε το δίκαιο. Όποτε και αν γίνει αυτό. Όσο και να «έφταιξες» (και εκτός εισαγωγικών για πολιτειακά ιστορικά θέματα). Όταν έρθει ο δίκαιος χρόνος φέρ’ τα όλα τούμπα και επανόρθωσε.

Από κάπου ξεκίνησε η βρωμιά για όλο αυτό που έχει συμβεί. Έπρεπε να βρουν τρόπο να ικανοποιήσουν τις ανώμαλες ορέξεις τους, έχοντας θέση ισχύος.
Ξαφνικά βλέπαμε στην υποκριτική τέχνη (και όχι μόνο, αλλά άλλο θέμα αυτό) ατάλαντους να γίνονται πρώτα ονόματα.
Μα πώς; Δεν έβγαλαν κάποια σχολή υποκριτικής; Με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν; Γιατί επετράπη η είσοδός τους στον επαγγελματικό χώρο, με αποτέλεσμα να στερεί και θέση εργασίας για κάποιον αξιότερό του, πιστοποιημένο επαγγελματία του αντικειμένου;
Θα σταθώ στο «Μα πώς;».

Διαβάζοντας ένα άρθρο με δήλωση της Στυλιανοπούλου και άλλων μεγάλων παραγόντων του παρελθόντος στο χώρο, συγκράτησα κάτι που δε γνώριζα.  
Ότι το αντικείμενο, δεν έχει άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος, κάτι το οποίο προϋπήρχε και καταργήθηκε το 1980.
Γιατί καταργήθηκε; Ποια ήταν η σκοπιμότητα;
Νομίζω ότι αυτά τα ερωτήματα μας έχουν απαντηθεί έστω και μερικώς από την επικαιρότητα.    
Όμως πέρα από τη συνενοχή των όσων γνώριζαν και δε μιλούσαν, συνένοχο είναι και το κράτος, συνένοχη είναι η πολιτεία και οι θεσμοί της.
Πόσο τυχαίο είναι το γεγονός ότι αυτός που επιβαρύνεται με τις περισσότερες και πιο ακραίες εγκληματικές πράξεις, είναι ο έως προσφάτως καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου από τον Αύγουστο του 2019 έως την παραίτησή του στις 6 Φεβρουάριου 2021;
Ο λόγος φυσικά για τον Δημήτρη Λιγνάδη.
Πόσο καλά μπορεί να κρυφτεί μόνος του ένας διάσημος με τόσο ανώμαλες ορέξεις;


Όχι. Αρνούμαι να δεχτώ ότι είναι τόσο «εγκέφαλος» που θα κατάφερνε να κρύψει ανωμαλίες και εγκλήματα δεκαετιών μόνος του. Από κάπου προέκυψε βοήθεια στην συγκάλυψη. Επίσης είναι απερίγραπτα ύποπτη η καθυστέρηση του εντάλματος σύλληψης του.
Τα υπόλοιπα θα τα αφήσω για την …δικαιοσύνη (διαβάστε επίσης
Εξαρτημένη δικαιοσύνη από... πάππου προς πάππου. ).


Δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστη τη στάση Μενδώνη και τη μη παραίτησή της. Ακόμη και ελεύθερη ευθυνών να ήταν, από ντροπή και μόνο έπρεπε να παραιτηθεί καθώς είναι ανάξια να φέρει την ευθύνη του Υπουργείου Πολιτισμού.
Ο πολιτισμός είναι απόρροια ενός εύρυθμου ανθρώπινου κοινωνικού συνόλου με αξίες και αρχές. Όποιος τίθεται θεσμοφύλακας αυτής, έχει μέγιστη ευθύνη να προστατεύει με κάθε τρόπο το αξιακό σύστημα που δημιουργεί και εντέλει αποτελεί τον πολιτισμό.
Είστε ανάξια …κυρία Μενδώνη. Φύγετε εχθές.



Μιας και κατ’ αναγκασμό στο κείμενο, αναφέρθηκα στο ανθρώπινο κοινωνικό σύνολο, ας εστιάσω σε αυτό, για να γίνει αντιληπτό και κατανοητό πως οτιδήποτε επηρεάζει ένα τμήμα του, επηρεάζει και τα υπόλοιπα.

Αυτή η βρωμιά στον χώρο του θεατρικού και κινηματογραφικού επαγγέλματος, βρίσκεται μόνο εκεί;
Μα όλα αυτά ξεκίνησαν από την καταγγελία της κυρίας Μπεκατώρου, η οποία ανήκει στον χώρο του πρωταθλητισμού ιστιοπλοΐας.
Μήπως θέλετε να μου πείτε ότι δεν υπάρχει σε άλλα επαγγέλματα, σε άλλα σπίτια, σε άλλες οικογένειες, σε άλλους χώρους, σε κάθε γειτονιά; Φυσικά και υπάρχει. Και όλες οι βρωμιές αυτές συγκαλύπτονται, αλλά και αλληλοσυνδέονται.
Όταν ένα όργανο του οργανισμού μας αρρωσταίνει και καταρρέει, ξεκινάν να υπολειτουργούν και τα υπόλοιπα όργανα.
Ένα καρκινικό κύτταρο, πολλαπλασιάζεται και κάνει και μεταστάσεις, αν δεν μπει σε διαδικασία θεραπείας. Και αν δεν το προλάβεις στην ώρα του, δεν υπάρχει επιστροφή.

 
Αν δεν καθαρίσουμε παντός είδους βρωμιές από το σύνολο του οργανισμού μας, από το σύνολο της πολιτείας μας, από τον κάθε ένα πολίτη ξεχωριστά, το #
metoo ή καλλίτερα το «ξεκουκούλωμα» και η επανόρθωση του αδίκου εν γένει, δε θα είναι τίποτα παραπάνω από ένα trend, μια μόδα που εξυπηρέτησε σκοπούς με τη χρήση (της μεταφορικής χρήσης) της λαϊκής ρήσης «το τερπνόν, μετά του ωφελίμου».

Αυτό που έχουμε να κάνουμε είναι να ενωθούμε ως σύνολο και το σύνολό μας να λειτουργεί ως μια μονάδα.
Για αυτό το λόγο, αγαπητέ αναγνώστη, σε καλώ και σε προκαλώ για την ένωσή μας σε κοινό στόχο και σκοπό την επανόρθωσή μας σε όλα τα κακώς κείμενα και την επαναφορά του κοινωνικού συνόλου μας στο αξιακό σύστημα που έμφυτο έχουμε, αλλά μας αποπροσανατόλισαν από αυτό και έχουμε δημιουργήσει το αντιαξιακό περιβάλλον στο οποίο …βιώνουμε και συμ…βιώνουμε.

Σε καλώ και σε προσκαλώ στον μοναδικό παγκόσμιο ανθρωποκεντρικό οργανισμό «Ελλήνων Συνέλευσις» για την αυτοδιοίκηση των δήμων μας, της κάθε γειτονιάς μας.

Σε καλώ και σε προκαλώ να έρθεις στον εθνικό πολιτικό φορέα «Ελλήνων Συνέλευσις», να εκλέξεις και να εκλεχθείς, ώστε να φροντίσεις και εσύ να μην ξαναγίνουν τα ίδια.

Σε καλώ και σε χρειάζομαι στην ένωση αυτή αδελφέ μου για να τελειώνουμε μια και δια παντός από όλο αυτό το διεφθαρμένο, ανώμαλο, αφύσικο καθεστώς.

Αναστασία Ιακώβου, ενεργό μέλος «Ελλήνων Συνέλευσις Λαυρεωτικής».


ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΎΝ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΩΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ!

ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ, Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ, Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ!

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ!

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ!

Ε.ΣΥ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΑΙΣΩΠΙΔΟΥ 5 ΛΑΥΡΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6980036798

Email: esy.lavriou@gmail.com

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια